Sări la conţinut

Vis paranoic. Dor cu/de Dali.

decembrie 16, 2009

 Primăveri închipuite joacă şotronul într-un sertar;  
 Toate enigmele nopţii se topesc pe asfaltul murdar. 
  
  
 Draperiile dorm. Furnici îndestulate se spală pe dinţi cu cloroform; 
 Îngerul cu plete tace. Sertarul e gol şi miroase a somn. 
  
  
 Sub gene se preling orele moi şi târzii. 
 Leul şi-a-ntors de la mine privirea. Sertarul se sparge; 
 Iar tu nu mai vii.

12 comentarii leave one →
  1. decembrie 27, 2009 9:15 am

    Inca una pentru colectie … Astept cu drag sa ajung la nr. 100 😀

  2. ianuarie 5, 2010 12:29 pm

    „Draperiile dorm”… o imagine de liniste profunda …
    Superba poezioara.

  3. ianuarie 6, 2010 12:13 am

    apropo … La multi ani … te-am visat

  4. ianuarie 6, 2010 12:13 am

    am aplicat pentru pensie, doar pentru ca asa spune traditia :))

  5. ianuarie 6, 2010 12:14 am

    😀 iti place noul meu avatar

    • ianuarie 6, 2010 8:07 am

      La multi ani…. si eram eu,eu sau ala micu` de respira greu era ta-su?! :))… cum, tu inca nu esti la pensie?!!… imi place, semanati foarte mult la mers in poza asta!:)) Pup (si da dracului si tu un telefon, si cand spun „dracului”, ma refer la mine, da` nu la mine, mine, ci doar asa… eufemistic vorbind!) :))

  6. ianuarie 6, 2010 8:09 am

    ma bucur ca imi apreciati poezioara 🙂

  7. ianuarie 6, 2010 1:18 pm

    arpopo, de cand mi-am luat iPhone respir in fitze, merg in fitze, ma imbrac in fitze, fumez in fitze, dorm in fitze si imi iau castane in fitze … ai dreaq golani (de prieteni) nu inteleg de ce ii deranjeaza ca in loc de: „iti dau un call” zic „iti dau un iPhone pe seara :)))))

    si da … same here … te iPhone U 😀

  8. ianuarie 6, 2010 1:23 pm

    La Multi Ani 😀 (desi emoticonul nu e potrivit, vroiam sa exprim un zambet si mai retard decat ranjetul ala)

  9. ianuarie 7, 2010 6:26 pm

    Anco intra pe farmville ca te-am fertilizat … sa-mi dai o vaca cadou 😀

  10. ianuarie 15, 2010 2:51 pm

    Mare…!! Ca de obicei…!! 😀
    Sarut mana pentru poze… uitasem de ele complet;))
    Astept sa te mai prind online candva… sa mai povestim… sa mai recuperam…
    Mi-e dor de tine… de voi… 🙂
    Ai grija de tine!!

Lasă un comentariu